اولین مقصد خرید آنلاین در ایران

می‌خواستیم یک بازار مدرن بر پایه تکنولوژی بسازیم که اولین مرجع آنلاین و مورداعتماد «شما» باشد

حرفی برای گفتن در تجارت الکترونیک

در سال ۱۳۸۵ با سرمایه اندکی شروع کردیم و حالا این اعداد، سهم بزرگ ما از بازار تجارت الکترونیک را نشان می‌دهد

۱۵۰،۰۰۰+

فروشنده فعال

۴،۵۰۰،۰۰۰+

تنوع کالایی

۳۰،۰۰۰،۰۰۰+

بازدید یکتای ماهانه

چشم‌اندازمان کجاست؟

چشم‌اندازمان این است که در صنعت تجارت الکترونیک، بهترین پلتفرم در خاورمیانه باشیم

ماموریتمان چیست؟

استفاده از فناوری برای خلق تجربه خوشایند خرید برای مشتریان، توانمندسازی کسب‌وکارهای ایرانی و کمک به گذار آن‌ها به اقتصاد دیجیتال برای دستیابی به بازاری به‌وسعت ایران و خاورمیانه. همچنین رشد شایستگی‌های حرفه‌ای کارکنان مجموعه یکی از ماموریت‌های ماست

 

ارزش‌هایمان کدام است؟

مشتری‌محوری

کنارتان هستیم، نه مقابلتان. فقط به فکر سود نیستیم. شما همیشه اولویت دارید

شفافیت

همه‌چیز را صادقانه منعکس می‌کنیم تا با دیدی باز و آگاهانه تصمیم‌گیری کنید

چابکی

سرعت، ویژگی کار ماست. چون وقت عزیز است و تنها یک بار زندگی می‌کنیم

چابکی

سرعت، ویژگی کار ماست. چون وقت عزیز است و تنها یک بار زندگی می‌کنیم

نوآفرینی

برخی از نوآوری‌های ما، برای خودمان هم تازگی دارد و در کنار شما تازه تجربه می‌کنیم

به بازارگاه خوش آمدید!

در ۱۰ سال اول، فقط به شکل خرده‌فروشی آنلاین فعالیت می‌کردیم و تنها فروشنده در وب‌سایتِ خودمان بودیم. اما از سال ۱۳۹۶ مدل کسب‌وکارمان را به بازارگاه (Marketplace) تغییر دادیم. حالا دیجی‌کالا هیچ تفاوتی با ۱۵۰ هزار فروشنده دیگر در این وب‌سایت ندارد و همه در کنار هم فعالیت می‌کنند. در آینده می‌خواهیم یک میلیون کسب‌وکار ایرانی را به بازار ۲۰۰ میلیون‌ نفری منطقه وصل کنیم

یک سال چگونه گذشت؟

ما ارائه آمار و اطلاعات را وظیفه هر کسب‌وکار شفاف و هوشمند می‌دانیم. گزارش سال ۹۹ دیجی‌کالا گزیده‌ای از دستاوردهای ماست که با همراهی شما خلق شده و اطلاعات جامعی را از «رفتار کاربران»، «عملکرد کسب و‌کارهای فعال ایرانی در بازارگاه دیجی‌کالا» و «آمار فروش» در اختیار شما می‌گذارد

یک زمین به اندازه یک سرزمین

دیجی‌کالا در زمینه انبارداری، در خاورمیانه حرفی برای گفتن دارد. این انبارها با مساحتی معادل ۹۵ هزار مترمربع، می‌توانند «۶ میلیون کالا» را در خود جای دهند و روزانه «۸۵۰ هزار کالا» را پردازش کنند. پراکندگی این انبارها در تمام استان‌های ایران باعث شده تا همه به صورت برابر امکان استفاده از دیجی‌کالا را داشته باشند. افتتاح مراکز جدید پردازش سفارش، دیجی‌کالا را به یکی از ظرفیت‌های بزرگ پردازش سفارش کالا در خاورمیانه تبدیل کرده است

 

اولین آجر برای صنعت تجارت الکترونیک

با تغییر به مدل کسب‌وکار بازارگاه، اولین آجر را برای ساختن اکوسیستم تجارت الکترونیک در ایران گذاشتیم. افزودن محصولات و خدمات جدید و نوآوری در الگوهای کسب‌وکار، اینجا همیشه اولویت است. نوآوری‌هایی مانند فروش آنلاین مواد غذایی، محصولات تندمصرف، کتاب و محتوای دیجیتال. همچنین خدمات پرداخت الکترونیک، تبلیغات دیجیتال، خدمات ابری و خریدوفروش در بستر شبکه اجتماعی را راه انداختیم تا زنجیره ارزشمان را کامل کنیم

دیجی‌کالا

مارکت‌پلیس

دیجی‌استایل

فروشگاه آنلاین مد و پوشاک

پیندو

ثبت آگهی و ارائه خدمات

دیجی‌کالا مگ

مجله آنلاین فناوری و سبک زندگی

فیدیبو

فروشگاه کتاب و محتوای دیجیتال

کمدا

معامله مبتنی بر شبکه اجتماعی

دیجی‌پی

پرداخت الکترونیک هوشمند

دیجی‌نکست

مرکر نوآوری دیجی‌کالا

دیجی‌اکسپرس

شبکه هوشمند لجستیکی

اسمارتک

راهکارهای تکنولوژی‌محور بازاریابی

چه فروشنده دیجی‌کالا باشید، چه خریدار، دیجی‌کالا هویت خود را از شما وام گرفته است

هیچ مرزی نیست، آماده‌اید؟

دیجی‌کالا یک جامعه است. جامعه‌ای تشکیل‌شده از ۸۵۰۰ متخصص در زمینه‌های مختلف. از تکنولوژی گرفته تا حقوقی و عملیات. همچنین ۴۰۰ هزار نفر به‌صورت غیرمستقیم از طریق دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند. شما هم می‌توانید عضو این جامعه باشید و رویاهای خودتان را بسازید. آماده‌اید؟